nasi kerabu syok

|

Since mr Hb come back from outstation last week, i haven't cook for him yet..ngehehehe..Mana taknya asyik makan luar je. Mr hb cakap dia kesian tgk aku, letih dgn keja lagi anak lagi (markah bonus utk awak mlm ni ye mr hb). Tapi aku pun kesian kat dia jugak sebab lama dah tak rasa masakan aku. Mr hb will stay back lama sikit kali ni coz dia ada course 1 minggu till Sunday. So, I've plenty of time to cook for him.



Semalam, abis je course mr hb pick me up at my office, mr hb cakap dia dah lapar, kalo balik rumah nak ambik bb Aqeel lagi, beli barang nak masak lagi, sampai rumah nak masak lagi, alamatnye kebulorlah mr hb tunggu, so he decided makan kat luar je. Dia cakap dia nak makan nasi ayam penyet kat Ketz Kitchen kat Matang. Kedai tu on my way to my house je, dekat sajork. So off we go jalan2 cari makan. Aku pulak ngidam nak makan nasik kerabu. Punyerlah sedap nasik dia tambah lagi dengan ayam percik yang sungguh tender. Tak menyesal aku cuba kat sini.





***Licin***




0 comments:

Related Posts with Thumbnails