Constipation

|
credit: google image



Since before beranak last year sampai skrang, hari ni first time aku kena constipation. Kalo dah kena, memang scaryyyy okay. I will spend 15-20 minutes just in the loo. Skrang...sila imagine muka aku mcm mamat ni eehhh.

Aku teringat lagi waktu aku pregnant last year. Masa tu 3 hari je lagi nak due date. Constipation ni memang common lah kan bagi yang mengandung so tak terkecuali kena kat aku. Aku memang lah cuak habis nak teran sbb takut terberanak kat dalam toilet.

Masa tu aku tpikir, kalo nak teran taik pun dah nak half dead, cemana aku nak teran time deliver nanti..but seriously...dalam labour room memang mommies bertarung nyawa nak keluarkan bb.

Tiap kali nak berak mesti suruh mak aku (mrhb outstation time tu) temankan tapi dia kat luar pintu je la (ape kejadah bawak mak masok toilet)...Dalam satu hari tu aku rasa dah masok toilet 2o kali kot sebab aku bajet teran, kalo aku teran laju2 kang terberanak pulak.

Mak aku pun seriau jugak tgk aku yang dok kluar masok toilet. My mom helps me a lot during that time. Thanks mom....i luv u so muchhhhh....tiba2 rindu...sob...sob..:( and miss those preggy days....planning to have 1 more soon...(cross finger)...wish me luck...




p/s: Now its the 4th time i'm going to the loo...babai ..nak gi sesi meneran (iewww)



0 comments:

Related Posts with Thumbnails