Sakai

|
Dalam bahasa kmk org melano sakai tok retinya tek adalah kawan. Tapi sakai yang nak diklakar ku tok adalah jakun.

Tak org ada makei caller tunes sik..mesti ada nak? Aku rasa benda tok dah berkurun lamak dah wujud...

Tang aku tok ajak lah yang bok sakai berbisik benda ya. Sik kah jakun namanya ya. Ceh....Tapi best juak makei caller tunes tok, sik la org nak call aku boring dengar tunes ya nak, ada juak terhibor atinya nunggu aku lambat gilak ngangkat tepon(time ya aku gik nukar pampers aqeel bah, sabar lah hoo).

Aku pun sik tauk pa masalah digi tok, baruk2 tok ajak daknya baruk launch 3G kat kuching, maka orang lain dah lamak makei benda ya. Mun aku nak makei 3G tok ngn asben aku, memang sik dapat terus sebab tempatnya kerja memang out of coverage. Aku nak nukar lain, asben ku sik mok, so stay jak lah ngan Digi tok.

Jadi, oleh sebab kesakaian aku nak makei juak 3G ya tek, sak lah aku ber3G ngn anak buah ku empun yang sama rumah ngan aku. Jakun sik aku...yahhhhh. Nak nyuruhnya nukar channel tv, kejeron juak nak ber3G maka nya duduk nang sebelah aku.

Udah, ya jak nak dikrepak ku pepagi celang tok...nak ber3G ngan bos ku lok.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails