4 Points By Sheraton

|

Blom abis juak cerita 4 Points tok tek?.....Aih heh..Bok kalak bah. Bukan salu dapat peluang macam tok. Thanks for my company sebab daknya really appriciate staff nya yang telah bekerja keras untuk mencapai goal company for 2009 tok. Alhamdulillah, selama 3 tahun lebih aku bkerja di company tok eventhough bukan government pun sector, aku dapat hidup senang, sik lah semewah orang kaya nak but atleast cukup untuk menyara family aku. Syukur.



Makanan kat sitok, alhamdulillah nyaman. Macam biasalah nak bufet, standard hotel mesti la nyaman. First yang aku makan, spagetti....nyaman aihh..nasik nang sik dipandang ku terus. Mesti aku lupak nak ambik gambar makanan ya kohhh...kotan dah kejeron gilak nak makan sampei jalan 5 kali round uuu. Nak tawaf gik round ke 6, pandei supan indah ngan bos sebab nya dah berenti makan, tang ada jak aku nak makan agik. Jadi, terpaksa lah aku membatalkan niat suci ku ya tek.









Haa...tok section desert...p sik dipandang ku juak lah sebab bukan favourite aku nok manis2 tok. Aku just makan aiskrim jak kat section tok...ya pun disuak oleh kolik ku sbb nya dah sik larat madat agik kotan dah full.






Cun juak malam kmk org pegi ari ya, owner hotel tok Tim Peck King ada ngabas sitok. He's quite friendly juak ngn orang koh....aku pikir orang kaya camnya tek gambong. Nya jalan raun pusing meja tempat kmk org, mauk nya nalo kmk orang aihh..Environment hotel tok tang best ajak. Aku rasa mesti room nya heaven, kelaklah mun ada rezeki, embak mr HB n bb rilek ctok.




0 comments:

Related Posts with Thumbnails