Miss him so badly

|

Rindu giler kat mr hb. Rasanye dah nak masok 2 bulan dia tak balik jengok kami 2 beranak. Hmmm...tu ler nasib kan kalo husband keje outstation. Boleh kira dgn jari brp kali mr hb balik Kuching. Tapi aku redha, perlu berkorban dlm mencari rezeki utk menyara anak dan bini.


Dlm masa yg sama gak, aku kesian kat anak aku sebab dia kekurangan kasih sayang dari seorang insan yang bergelar ayah. Jadi aku try memberi sepenuh kasih sayang aku kat anak aku. Malam2 aku tgk anak aku tdo, aku tenong muka dia, menitis jugak air mata. sedih weiiii...Kadang2 aku terpikir, mayb ini rasanya cemana menjadi ibu tunggal. Suma urusan dipikul dibahu sendiri menjadikan aku seorang ibu yang berdikari.


But sesungguhnya, mr hb adalah seorang suami dan ayah yang sgt baik dan mulia. Pengorbanan dia utk berjauhan dari kami 2 beranak hanya semata utk mencari rezeki mbuat kan aku terlalu sayang kat dia. Aku tahu, mr hb pun rasa seperti apa yang aku rasa. Aku sujud, doa kat Allah agar jadikan kami tabah dalam mengharungi segala dugaan.



***miss to be cuddled in his arm***

0 comments:

Related Posts with Thumbnails