Ayahku pulang dari kota

|

Entry ni khas dari saya budak chomey a.k.a Aqeel




Ayahku pulang dari kota

Ayahku belikan kereta

Kereta kecil warna merah

Boleh ku bawa ke sekolah

pom pom pom

Kereta kecilku berbunyi

Marilah adik mari naik

Bolehku bawa jumpa nenek


***saya nyanyi dengan hati gumbira sambil tepuk tangan***


Minggu lepas ayah saya balik dari outstation. Seronok tau kalau ayah saya balik. Dia bawak saya gi jalan2, makan2, shopping mopping....Ayah beli baaaanyak baju raya saya sampai mommy pun jeling tengok saya...jeles ler tu..hehehe..


Tahun ni tahun pertama saya raya kat kampung mommy. Eee...bestnyer...yeayea dapat collect duit angpow...(jadi mata duitan sekejap yer)Tak sabar nak jumpa nenek ngn atok. Atok pun suka bawak saya gi jalan2. Kalo nenek pulak asyik nak gomol saya....tapi saya suka.


Lusa kita org akan fly off ke sana. So, on behalf of my mommy I would like to wish to all bloggers2 out there "Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin". Kalo mommy saya ada buat salah silap yang sengaja atau tak sengaja, dia pohon ampun dan maaf ye . To all baby2 bloggers yang sebaya dgn saya plak, saya ingin mengucapkan "Selamat Menjalankan Operasi Mengollect Duit Raya" yeah yeah.


0 comments:

Related Posts with Thumbnails