Sleepless nite

|

Bb Aqeel meragam semalam. Boley die tak tdo sejak tengah malam semalam. Kalo tido tu pun sekejap2....5 minit dah bangun balik. Ingatkan dapat tido lena lepas tu..mana tau sekecik ni nak ajak mommy dia main daaa. Masa tu la baru nak ingat kat mr hb yang berada nun jauh disana. Kalo dia ada alangkah syorganya saya dapat tido dengan lena dan menyerahkan 100% tanggungjawab menjaga bb kat dia (tu time saya ngantok je la).Well...what to do. Life must go on. Bukan anak orang lain yang meragam...anak saya jugak kan.

Dengan mata yang stim nak tdo....saya pun berhempas pulas mengerahkan tenaga melayan bb Aqeel..Seronoknye dia...tapi dlm masa yg sama jgk saya pun sronok walaupun ngantok sebab bb Aqeel dah pandai brcakap but using bb language la kan. Bb macam faham je apa yang saya cakap..Main punya main ngn bb...tgk jam dah pkl 6..OMG...saya langsung tak tdo...

Takde mase lagi da nak main2....kemas2 sume..abih tu nak gerak pg rumah PIL..otw nak g sana..boley pulak bb tdo dengan lenanya dalam car seat itu....confirm letih giler sbb tak tdo semalaman. Minum kejap kat sana...vrooooom pg office...line clear sbb budak ofc blom sampai....apa tunggu lagi...mari kita tdoooooooo. Tapi tak lama sekadar nak merehatkan mata yang ngantok ini. Sekian begitula kisah sleepless nite saya.


*

*
*
*

*

*

**Muka innocent ta nak tito**

2 comments:

Beautiful Disaster said...

mesti masa mummy pregnant kan aqeel mummy suka main dengan aqeel time malam2 kan? hehee.

Mommy Aqeel said...

Ryn: maybe kot..tak pasal2 naye skrang kan...tapi takpe..buah hati pengarang jantung kan ryn kan..

Related Posts with Thumbnails